ایجاد ۳۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان فریدون‌شهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدون‌شهر گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرضا اسپنانی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شهرستان، افزود: در این مدت جلسات مشاوره شغلی با هدف شناخت پتانسیل مددجویان مستعد اشتغال و جویای کار برگزار شد و پس از بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم ۱۱۳ نفر با راهبری شغلی، ۱۲۰ نفر با هدایت شغلی و ۱۰۱ نفر از مددجویان از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدون‌شهر با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، ادامه داد: در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک‌های عامل و ۴۷۰ میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت خیران در حوزه اشتغال در رفع مشکلات مددجویان این منطقه مؤثر است، گفت: فریدون‌شهر به لحاظ منابع خدادادی، سرمایه‌های عظیمی دارد که برنامه‌ریزی برای هدایت این ظرفیت‌ها با استفاده از پتانسیل خیران، فرصت‌های شغلی مناسبی برای مددجویان فراهم خواهد آورد.

کد خبر 554421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.