هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم شد/چهار ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ چهارشنبه بیستم بهمن ماه _ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ چهارشنبه بیستم بهمن‌ماه _ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۵۶، پروین با شاخص ۱۸۳، جی با شاخص ۱۸۷ و فیض با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۴۳ و کاوه با شاخص ۱۳۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین شاخص کیفی هوا اکنون در ایستگاه انقلاب با قرار گرفتن بر روی عدد ۸۴، باهنر با عدد ۸۹، خرازی با عدد ۷۱، رودکی با عدد ۹۴، رهنان با عدد ۶۹، فرشادی با عدد ۵۷، میرزا طاهر با عدد ۶۰ و ورزشگاه میثاق با عدد ۷۴ در وضعیت سالم (زرد) است.

هم اکنون تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۵۰ و مبارکه با قرار گرفتن بر روی عدد ۳۵ در وضعیت پاک (سبز) و ایستگاه سجزی با شاخص ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 554392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.