برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه معارف اسلامی در اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیر آموزش دانشگاه معارف اسلامی مهلت ثبت‌نام، زمان برگزاری و اعلام نتایج پانزدهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد این مرکز علمی را اعلام کرد.

علی‌احمد عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در مراکز علمی است، اظهار کرد: پانزدهمین دوره آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه جمعه _بیست‌وسوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ثبت نام دوشنبه _هجدهم بهمن‌ماه_ آغاز و تا دوشنبه _دوم اسفندماه_ ادامه دارد؛ داوطلبان از طریق سایت دانشگاه به نشانی maaref.ac.ir می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر آموزش دانشگاه معارف اسلامی ادامه داد: بر اساس این آزمون در این مرکز علمی نسبت به پذیرش دانشجویان پنج رشته مدرسی معارف قرآن و حدیث، مبانی نظری اسلامی، اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی و تاریخ و تمدن اسلامی و همچنین سه رشته مدیریت، تبلیغ و مشاوره اقدام می‌کند.

وی در خصوص شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد این مرکز علمی گفت: شرایط اختصاصی ثبت نام در این آزمون داشتن سطح دو تحصیلات حوزوی است؛ همچنین برای رشته‌های مدرسی شرط سنی ۳۳ و در سه رشته مشاوره، ارتباطات و مدیریت شرط سنی ۴۰ سال به همراه شروط عمومی وجود دارد. پس از آزمون اختصاصی، مصاحبه علمی، اعلام نتایج اولیه در شهریورماه، مصاحبه مرحله دوم و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

عاشوری گفت: آزمون امسال با چهارده دوره قبل متفاوت است و به شکل عمومی برگزار می‌شود. داوطلب با توجه به علاقه و تخصص خود امکان انتخاب سه اولویت برای مصاحبه را اعلام می‌کند و بعد از برگزاری آزمون بر حسب امتیازی که کسب می‌کند مطابق با الویت‌های انتخابی برای یک یا سه مصاحبه انتخاب می‌شود.

کد خبر 554369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.