رشد هفت برابری تحقق بودجه سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی گفت: تحقق بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی از سال ۹۷ تا سال جاری رشد ۷ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عالیخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تحقق بودجه در ۹ ماهه سال جاری برای اولین بار ۱۱۶ میلیارد تومان بوده است, پیش بینی می‌شود تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد که با تحقق این موضوع رشد ۵/‏۲ برابری نسبت به سال گذشته ایجاد خواهد شد؛ از سال ۹۱ تا سال جاری بودجه سازمان رشد ۴۰ برابری داشته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی خاطر نشان کرد: انتهای سال ۹۸ بودجه محقق شده ۴۲ میلیارد تومان بوده که پیش بینی این رقم در سال ۹۹ بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان بود اما خوشبختانه پایان سال ۹۹ بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان محقق شد و از سال ۹۷ تا امسال تحقق بودجه رشد ۷ برابری داشته است.

عالیخانی اضافه کرد: در سال جاری بیش از ۴۰ قرارداد اجرایی در زمینه‌های مختلف با شهرداری‌های سطح استان منعقد شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در این مجموعه، گفت: فعالیت در زمینه احداث شهر جدید امیرکبیر و آماده سازی ۶۰ هکتار اراضی مسکن مهر در این شهر و آماده سازی ۵۴ هکتار به صورت مشارکت با شرکت عمران شهرهای جدید کشور، اجرای طرح توسعه شرکت دانه بندی همیاران شهرداری‌های شهرستان شازند، اقدامات در راستای بهره برداری فرودگاه اراک به مدت سه سال، نوسازی و بهسازی ناوگان سازمان، اجرای کمربندی شهر ساوه، بهسازی کف فرش مصلی بیت‌المقدس اراک و عملیات سازه احداث شبستان مصلی از جمله این اقدامات شاخص بوده است.

عالیخانی ادامه داد: حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات قطعی شده از دستگاه‌های مختلف است که اگر تزریق شود مدیریت سازمان را در استان بهبود می‌بخشد.

وی اضافه کرد: احداث بزرگترین شهرک ویلایی مدرن و پیشرفته در شهر جدید امیرکبیر توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان برنامه‌ریزی و زیر ساخت‌های لازم تأمین شده است.

کد خبر 554362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.