۱۵ طرح‌ عمرانی در روستاهای کاشان افتتاح شد

فرماندار کاشان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۵ طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در منطقه کاشان اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی دهه فجر اظهار کرد: در هشتمین روز از دهه فجر امسال ۱۵ طرح عمرانی ورزشی و خدماتی در روستاهای کاشان عملیاتی و بهره‌برداری شد، اولین پروژه بهره‌برداری از گذر و سنگ‌فرش معابر روستای ورکان است که با اعتبار بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: کلنگ‌زنی و افتتاح غسالخانه، مجموعه فرهنگی آموزشی خانه عالم، مرکز درمانی و پارک میدان‌گاه در روستای آرنجن با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه روز هشتم دهه فجر در کاشان است که با حضور فرماندار ویژه کاشان و دیگر مسئولان برگزار شد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: بهره‌برداری از اتاق بحران روستای تجره با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی دهه فجر در کاشان است. آغاز عملیات اجرایی ساختمان و سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی آذران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از تأمین اعتبار مشارکتی خیرین و دهیاری با متراژ ۳۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌های روز هشتم دهه فجر این منطقه است که در راستای عدالت اجتماعی کلنگ خورد.

وی گفت: در حوزه آبرسانی آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب روستایی ویدوج، ویدوجا و ازوار از توابع بخش برزک با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به طول شش کیلومتر از دیگر پروژه‌های شهرستان کاشان است، بهره‌برداری از حمام عمومی، زمین چمن مصنوعی و تنیس جمعاً با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و مساحت ۲ هزار متر مربع در روستای ویدوج از بخش برزک نیز از دیگر پروژه‌های ورزشی این روز بود که با حضور فرماندار ویژه کاشان در آیینی برگزار شد.

زارعی اضافه کرد: در حوزه راهسازی بلوار روستای نابر به طول ۱۲۰ متر و با اعتبار سه میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، عملیاتی شدن بلوار ورودی مرق سادیان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی مسجد روباز با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال آخرین پروژه‌های امروز شهرستان کاشان بود که به دست فرماندار ویژه کاشان و دیگر مسؤلین عملیاتی شد.

کد خبر 554320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.