پیکان صفر _ استقلال یک/ شاگردان مجیدی فاتح وقت های اضافی!

امروز در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران پیکان و استقلال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پیکان امروز سه شنبه _نوزدهم بهمن ماه_ در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف استقلال رفت که این دیدار در نیمه دوم وقت اضافه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال

ورزشگاه: شهر قدس

داوران: بیژن حیدری، مهدی عالیقدر، ایوب غلامزاده و یاسر همرنگ

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرزی جدی (دانیال جهانبخش دقیقه ۳۴)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد علی فرامرزی، محمد جواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست، محمد حسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی.

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (ارسلان مطهری دقیقه ۷۱)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری (جعفر سلمانی دقیقه ۷۱)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه ۱۰۱، روزبه چشمی) و آرمان رمضانی (رودی ژستد دقیقه ۴۶).

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

پیکان: اسماعیل بابایی (دقیقه ۲۱)، غلامرضا ثابت ایمانی (دقیقه ۸۸)، سامان فلاح (دقیقه ۷۵)

استقلال: مهدی مهدی پور (دقیقه ۳۹)، ارسلان مطهری (دقیقه ۱۱۲)

کارت قرمز:

گل‌ها: ارسلان مطهری (دقیقه ۹۱، استقلال)

شرح بازی: تا دقیقه ۱۰ دو تیم جنگنده بازی کردند ولی شاهد موقعیتی خطرناک نیستیم، مسابقه تا دقیقه ۲۵ همچنان بدون گل پیش می‌رود. پیکان تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداده و روی حمله‌ها عملکرد خوبی دارد. کارت بازی صالح حردانی بازیکن جدید استقلال برای این بازی صادر نشده است. ضربه سر بازیکن پیکان به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و این تیم شانس باز کردن دروازه حریف را داشت، اما درنهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: در نیمه دوم استقلال صاحب چند موقعیت شد، بازیکنان پیکان در نبردهای هوایی خطرناک ظاهر شدند. سمت راست استقلال در نیمه دوم فعال شده است، بازی در دقیقه ۶۵ همچنان بدون گل پیش می‌رود. ضربه برگردان فلاح به صورت دانشگر برخورد کرد که این بازیکن با حال بد روی زمین افتاد ولی در ادامه با حضور پزشکان دانشگر بلند شد و به بازی ادامه داد. جانواریو تماشاگر این بازی است. داور سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

وقت‌های اضافه: تیم استقلال در همان ابتدای وقت اضافه اول توانست گل اول این خود در این دیدار را به ثمر برساند. در ادامه تیم پیکان حملات زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما نتوانست دروازه علیرضا رضایی را باز کرده و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: یامگا با پاسی خوب آرمان رمضانی را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی شوت این بازیکن به دفاع پیکان برخورد کرد.

دقیقه ۲۵: فلاح توپ را از بین پاهای غفوری رد کرد و وارد محوطه جریمه استقلال شد که سیاوش یزدانی با یک حضور به موقع مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۳۰: بازیکن پیکان توپی در محوطه جریمه استقلال فرستاد که سیاوش یزدانی توپ را رها کرد و فلاح با یک حضور خوب در موقعیت تک به تک با علیرضا رضایی قرار گرفت ولی دروازه‌بان استقلال با خروج به موقع اجازه نداد گلی برای پیکان به ثمر برسد.

دقیقه ۴۴: آزاده از روی نقطه کرنر توپی به روی دروازه استقلال فرستاد که ضربه فرامرزی با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ضربه سر ابراهیم صالحی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: حق دوست در موقعیت تک به تک با رضایی قرار گرفت که این دروازه‌بان بازهم خوش درخشید.

دقیقه ۶۲: ژستد پاسی خوب به یامگا در محوطه جریمه پیکان داد ولی این بازیکن تعادل خود را از دست داد.

دقیقه ۶۳: نیک نفس شوتی به سمت دروازه پیکان زد که کرمانشاهی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۱: جعفر سلمانی با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه پیکان شد ولی ضربه بیرون پا این بازیکن از کنار دروازه کرمانشاهی به بیرون رفت.

دقیقه ۹۵: ارسال بازیکن پیکان را علیرضا رضایی خیلی راحت به آغوش کشید.

دقیقه ۱۰۲: ضربه پشت محوطه ثابت ایمانی به تیر دروازه استقلال اصابت کرد.

دقیقه ۱۰۵: ارسال منصور باقری به تیر دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۱۱۲: ارسال رودی ژستد در دهانه دروازه به ارسلان مطهری نرسید و پیکانی‌ها باز هم توپ را دور کردند.

شرح گل:

گل اول استقلال (ارسلان مطهری، دقیقه ۹۲): در همان آغاز وقت‌های اضافه، استقلال به گل رسید. ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ به روی دروازه، نصیب ارسلان مطهری شد و این بازیکن با یک پرش بلند و ضربه‌ای دیدنی توپ را به تور دروازه پیکان چسباند و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

کد خبر 554309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.