تقدیم لایحه بودجه شهرداری فریدون‌شهر به شورای شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر بر مبنای رقم ۲۹ میلیارد تومان برای تصویب نهایی به شورای شهر تقدیم شد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر بر مبنای رقم ۲۹ میلیارد تومان برای تصویب نهایی به شورای شهر تقدیم شد تا ضمن پایش و ارزیابی کارشناسی و مطابقت آن با برنامه‌های کلی و سیاست‌گذاری‌های شورا، در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی بگیرد و چکش‌کاری شود.

وی افزود: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر با وجود رشد فزاینده هزینه‌های نگه‌داری شهر در توسعه زیرساخت‌ها، تورم موجود و دیگر هزینه‌های جاری، همچنین نبود منابع مالی پایدار، رشد متعادل و منطقی را نسبت به سال‌های گذشته دارد.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: تنظیم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فریدون‌شهر بر اساس اسناد بالادستی به ویژه اقتصاد مقاومتی، توجه به رویکردهای مهم شهر و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، انجام شده است.

باتوانی تصریح کرد: با توجه به بهبود فرایند تنظیم بودجه و توجه به محلات کمتر توسعه یافته و تازه تأسیس شهر، محله‌محوری، رونق گردشگری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت رویکرد فرهنگی در امور شهری، ۱۲ میلیارد تومان بودجه در بخش جاری و ۱۷ میلیارد تومان بودجه در بخش عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تلاش ما در تدوین بودجه سال آینده، فراهم آوردن زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران، و برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم شهر و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

کد خبر 554295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.