به رانندگان بدون کارت واکسن خدمات ارائه نمی‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار شیراز از آغاز طرح نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌‎ونقل مسافر این کلان‌شهر خبر داد و گفت: رانندگانی که کارت واکسیناسیون ندارند، مشمول دریافت خدمات نخواهند شد.

هادی شه‌دوست‌شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل همگانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به طور مستمر در دستور کار قرار داشته است و تداوم خواهد یافت. از زمان آغاز همه‌گیری کرونا تاکنون یک میلیون و ١٢۵ هزار عدد ماسک به صورت مستمر و روزانه بین رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس و بیش از ۴٠٠ هزار عدد بین رانندگان تاکسی توزیع شده است.

وی تاکید کرد: صدور و تمدید هرگونه مجوز فعالیت رانندگان با ارائه کارت واکسیناسیون انجام می‌شود و رانندگان بدون کارت، مشمول خدمات نمی‌شوند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اجرای طرح الزام به استفاده از ماسک در مترو و آموزش‌های لازم به انتظامات و متصدیان خدمات، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایستگاه‌ها و واگن مترو، تذکر به افراد بدون ماسک و استقرار غرفه فروش ماسک از آغاز شیوع بیماری انجام و کماکان در دستور کار قرار دارد.

وی با تقدیر از همراهی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل همگانی شیراز در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت در شرایط سخت کرونا، افزود: مسافران ناوگان حمل‌ونقل مسافر باید در کنار رانندگان از ماسک استفاده و همه موارد بهداشتی را رعایت کنند.

شه‌دوست‌شیرازی تصریح کرد: رانندگانی که کارت واکسیناسیون ندارند، مشمول دریافت خدمات نخواهند شد.

کد خبر 554211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.