آتش‌سوزی آشپزخانه رستوران پیش از گسترش مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: این حریق بر اثر سرایت شعله روشن هنگام طبخ غذا به چربی‌های انباشته شده در قسمت هواکش رستوران به وقوع پیوسته بود.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزئیات خبر، اظهار کرد: در پی بروز آتش سوزی در قسمت هواکش یک رستوران، کارگران صبح امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، در خواست کمک کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش نشانان ایستگاه شماره دو صبح امروز به خیابان ستارخان اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز رستوران، و با توجه به حضور کارگران در محل ضمن تخلیه افراد با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله‌های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: این حریق براثر سرایت شعله روشن هنگام طبخ غذا به چربی‌های انباشته شده در قسمت هواکش رستوران به وقوع پیوسته بود که قسمت عمده حریق در قسمت هواکش رستوران و در حال سرایت به طبقات بالایی بود و تیم اطفایی در همان لحظات اولیه شعله‌های آتش را مهار و از وقوع حادثه‌ای جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آوردند.

قانع در پایان اذعان داشت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسید.

کد خبر 554203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.