۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
هولدرهای کاردانو و فشار خرید

داده‌های تجزیه و تحلیل اینتود بلاک نشان می‌دهد هولدرهای میان مدت کاردانو که در قیمت های اخیر آدا را خریداری کردند باعث فشار خرید شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به ترکیب هولدرهای کاردانو بر اساس زمان نگهداری، تنها ۷ درصد از هولدرهای کاردانو کوین‌های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، ۷۱ درصد نیز به مدت یک سال نگه داشته اند، در حالی که ۲۲ درصد آنها به سختی حتی کمتر از یک ماه است که کوین‌های خود را خریداری کرده اند. تعداد زیادی از هولدرهای کاردانو کوتاه مدت و میان مدت هستند و فشار خرید می‌تواند از سوی این کلاس بوده باشد.

هولدرهای کاردانو و فشار خرید

قیمت کاردانو (ADA) در حال بازگشت از پایین‌ترین سطح ۱/۳ دلاری است که در فوریه به دست آمده بود.

گزارش اخیر کراکن به افزایش فعالیت شبکه و افزایش گسترده پذیرش کاردانو از اواخر سال ۲۰۲۰ اشاره می‌کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که کاردانو از اواخر سال ۲۰۲۰ و در طول سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش قابل توجهی در پذیرش بوده است. کاردانو تقریباً در هر معیار پذیرش رشد تصاعدی داشته است. در حال حاضر نزدیک به ۳ میلیون کیف پول (رشد سالانه ۱۳۴۸ درصدی) در شبکه و بیش از یک میلیون کیف پول واگذار شده (۸۷۰ درصد رشد سالانه) در شبکه وجود دارد.

از ابتدای سال ۲۰۲۲، تعداد کیف‌پول‌های کاردانو تقریباً ۱۳/۰۸ درصد افزایش یافته است و از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار در ژانویه به ۳ میلیون ۵۰۰ هزار در فوریه رسیده است.

کد خبر 554199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.