شیبا اینو ۱۵ میلیارد دلار سرمایه را بازیابی کرد

شیبا اینو (SHIB) در ادامه روند سعودی بازار مبلغ ۱۵ میلیارد دلار به عنوان ارزش بازار بازیابی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارز دیجیتال شیبا اینو موج جدیدی در اطراف خود راه انداخته است و آمارها نشان دهنده یک بازیابی مناسب و ارزش آستانه منحصر به فرد است که توکن SHIB تاکنون جمع آوری کرده است.

شیبا به ترتیب ۲۴ درصد و ۳۷ درصد افزایش یافته است. ارقام مشخص شده، حجم معاملات ۷ روزه توکن SHIB در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) است. علاوه بر این، این تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای باعث می‌شود که شیبا به عنوان چهاردهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان رتبه بندی شود.

ارزش بازار ۱۵ میلیارد دلاری شیبا برای همه طرفداران رمزنگاری آن در سراسر جهان _به ویژه جامعه ارتش شیبا_ هیجان به ارمغان می‌آورد و در نتیجه معامله گران را وادار کرد تا یک سفر تجاری رقابتی‌تر ارزهای دیجیتال را آغاز کنند. میمون‌های کریپتو (ان اف تی بر بستر شیبا) و دیگر طرفداران سرسخت شیبا اینو نیز از دیدن چنین نقطه قیمتی که توسط توکن SHIB پوشش داده شده است، خوشحال هستند.

همچنین، دلالان بر این باورند که شیبا اینو مانند عملکرد قبلی خود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، برای شکوفایی دوباره آماده شده است. از سوی دیگر، علیرغم اینکه چندین میم کوین دیگر به شدت در قیمت‌های خود افزایش داشته اند، عملکرد توکن شیب در حال حاضر نوعی تهدید را برای رقیب این رمزارز، دوج کوین (DOGE) و بسیاری از میم‌کوین‌های موجود نشان می‌دهد.

کد خبر 554197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.