تمدید پروانه فعالیت تاکسیرانان مشهدی به شرط انجام واکسیناسیون

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، تمدید نمی‌شود.

احمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، در خصوص تمهیدات سازمان تاکسیرانی‌در وضعیت قرمز کرونایی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان مشهد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا رانندگان تاکسی در مشهد پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد رانندگان تاکسی مشهد واکسن کرونا را تزریق کردند، افزود: از ابتدای همه‌گیری کرونا ضدعفونی خودروها، رعایت فاصله اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی مدنظر رانندگان تاکسی در مشهد بوده است و توزیع ماسک همچنان بین رانندگان این ناوگان انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، تمدید نمی‌شود و اجازه خدمات‌رسانی در شهر مشهد را ندارند.

وی ادامه داد: اگر این گروه از رانندگان تاکسی واکسیناسیون کرونا را جدی نگیرند، به ناچار خودروی آنها توقیف شده و تا زمان تزریق واکسن و ارائه کارت واکسیناسیون به سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

محبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار خودرو تاکسی و ۱۵ تا ۲۰ هزار کمک راننده تاکسی در مشهد فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تعداد سرنشین مجاز هر دستگاه خودرو سواری سه نفر است.

کد خبر 554185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.