برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب در گلشهر

شهردار گلشهر با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌های انقلاب با مشارکت شهرداری و به مناسبت دهه فجر، گفت: المان بلوار سردار سلیمانی شهر گلشهر در دهه فجر رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی محمودی امروز _ سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه _ در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌های انقلاب که در محل مهد قرآن گلشهر برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن شکوفه‌های انقلاب با مشارکت شهرداری و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و مهد قرآن گلشهر، برای کودکان مهدکودک، با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، برگزار شد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان شهر گلشهر از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند، از این رو در راستای شکوفا شدن استعداد آنان باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

شهردار گلشهر با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر مسابقات دارت ویژه کارکنان ادارات گلشهر برای عموم بانوان شهر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری گلشهر در نظر دارد با برنامه‌ریزی مدون در مناسبت‌های مختلف سال برای کودکان و نوجوانان شهر گلشهر برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا کند.

محمودی در تشریح برنامه‌های شهرداری گلشهر برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، از رونمایی المان بلوار سردار سلیمانی شهر گلشهر خبر داد و تصریح کرد: با نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب، شهرداری با استفاده از پلاکارد و نصب پرچم، آذین‌بندی و فضاسازی شهر را انجام داده است.

وی به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی عوارض ساختمانی به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: شهرداری گلشهر با موافقت شورای شهر در نظر دارد به مودیانی که در فاصله زمانی دوازدهم بهمن تا ۲۵ اسفندماه نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی خود به صورت نقدی اقدام می‌کنند، تا ۲۰ درصد تخفیف اعطا کند.

کد خبر 554184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.