نشست‌های تخصصی "این بود انقلاب" برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری از برگزاری چهار نشست تخصصی با توجه به ذائقه مردم و دغدغه نخبگان در قالب سلسله گفت‌وگوهای دانشجویی تحت عنوان "این بود انقلاب" خبر داد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح نشست‌های تخصصی با موضوع انقلاب، اظهار کرد: این نشست‌های تخصصی که با اکران مستند همراه است، به بررسی چالش‌ها، سوالات و شبهات انقلاب اسلامی در قالب پرسش و پاسخ و گفت‌وگو بین نخبگان می‌پردازد.

وی افزود: ویژه برنامه "این بود انقلاب" با همکاری کانون نخبگان و با مشارکت تشکل‌های مردمی و حمایت اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه یک برگزار می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ویژه ایام دهه فجر ضروری است همزمان به ذائقه مردم و همچنین دغدغه نخبگان توجه شود، تصریح کرد: نباید صرفاً به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های سطحی بسنده کرد تا بتوانیم مبانی و زوایای مختلف انقلاب اسلامی ایران را برای همگان به ویژه نسل جوان بازگو کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت جلب مشارکت تشکل‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها، گفت: در مناسبت‌های ملی و مذهبی شهرداری باید تصدی‌گری را کاهش دهد و کار را به دست مردم بسپارد، این موضوع یکی از رویکردهای مهم و مورد توجه در شهرداری منطقه یک است که در این ویژه‌برنامه نیز شاهد آن هستیم.

بکتاشیان در ادامه به اسامی کارشناسان ویژه برنامه "این بود انقلاب" اشاره کرد و ادامه داد: دو نشست اول با حضور "حسین مطیع"، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و "محسن نصری" از کارشناسان سیاسی در سالن فرهنگسرای پرسش و مرکز شهید مدرس (ره) برگزار شده است و نشست بعدی به صورت مناظره بین "سید ستار میراحمدی" و "محمود فروزبخش" در حسینیه انصارالحسین (ع) برپا خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلسه پایانی نیز در همین راستا با حضور "امیرحسین بانکی"، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و در محل بنیاد امیرقلی امینی برگزار می‌شود.

کد خبر 554183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.