نیم‌نگاه رئال به بازی با پی‌اس‌جی

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه میرور با تیتر "جنگ جهانی" نوشت: برونو بازیکن برزیلی جدید نیوکاسل اعتقاد دارد این تیم می‌تواند افتخارآفرینی را شروع کند و این اتفاق حتی در لیگ قهرمانان هم رخ خواهد داد، با این حال اول باید از سقوط جلوگیری کنند.

نیم نگاه رئال به بازی با پی اس جی

روزنامه مارکا با تیتر "مادرید از حالا به پاریس نگاه می‌کند" نوشت: رئال‌مادرید آماده نبرد بزرگ با پاری‌سن‌ژرمن است. بنزما، مندی و وینیسیوس بازیکنان کلیدی‌شان در لیگ قهرمانان خواهند بود.

نیم نگاه رئال به بازی با پی اس جی

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "آداما قدرت آبی اناری" نوشت: آداما ترائوره به قدرت خط حمله آبی‌اناری‌ها اضافه کرده است. او هم قدرت‌بدنی دارد و هم تکنیک.

نیم نگاه رئال به بازی با پی اس جی

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "یووه، باور داشته باش" نوشت: یوونتوس هنوز شانس دارد که به بالای جدول و حتی جام برسد. زکریا و ولاهوویچ نشان دادند چقدر می‌توانند به تیم آلگری کمک کنند.

نیم نگاه رئال به بازی با پی اس جی

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "یک شیطان در من وجود دارد" نوشت: زلاتان ایبراهیموویچ در ۴۰ سالگی به شدت آماده است. او با تمرینات بدنسازی‌ نشان داد آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

نیم نگاه رئال به بازی با پی اس جی

کد خبر 554169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.