پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه شهدای ورزشکار

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت حدود ۵۶ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد خودروها، همچنین کاهش ترافیک خواهیم بود.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که شهروندان نسبت به آن گلایه‌مند بودند، وجود ترافیک سنگین حدفاصل بلوار فرزانگان تا میدان شهدای ورزشکار و تصادفات زیاد در مسیرهای منتهی به این میدان بود.

وی با اشاره به مزیت‌های احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، افزود: کاهش ترافیک این میدان برای عبور خودروهای سنگین برون‌شهری و عبور خودروهای شهری به سمت شهرستان دولت‌آباد، سهولت تردد از میدان در تراز همسطح میدان شهدای ورزشکار، کاهش زمان و سوخت از جمله اهداف احداث این تقاطع بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در این پروژه با جابه‌جایی تأسیسات شهری زیادی از جمله جابه‌جایی دکل‌های فشار قوی و کابل‌های ۲۰ کیلو ولت برق، جابه‌جایی خط آب و لوله گاز و همچنین جابه‌جایی فاضلاب روبه‌رو بودیم، البته عملیات اجرا دچار تأخیر شد که امیدواریم با همکاری شرکت‌های خدماتی اکثر جابه‌جایی‌ها انجام و پیگیری مابقی امور انجام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار حدود ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل آن شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد خودروها، همچنین کاهش ترافیک خواهیم بود.

کد خبر 554104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.