ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال امروز بازی مهم و معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را مقابل هم برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه، تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، در ورزشگاه شهر قدس تهران میهمان پیکان مجتبی حسینی است. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی قبل از تعطیلی لیگ برای بازی‌های ملی، اسیر کرونا شدند تا بازی لغو و به امروز موکول شود. پیکان روند خوبی در لیگ داشته و تیم آماده‌ای به نظر می‌رسد، استقلال هم می‌خواهد ببرد و به سمت قهرمانی رهسپار شود تا همچنان پرقدرت به سمت موفقیت گام بردارد و نشان دهد بی‌جهت پر افتخارترین تیم این جام نیست.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

استفاده احتمالی از سیستم چرخشی در داخل چارچوب

با توجه به اینکه رشید مظاهری از استقلال جدا شده و حسین حسینی هم در اکثر مسابقات لیگ در چهارچوب بوده و با علم به اینکه بیشتر مربیان در رقابت‌های لیگ و حذفی از سیستم چرخشی مخصوصاً در درون دروازه استفاده می‌کنند، هیچ بعید نیست که امروز به جای حسینی، علیرضا رضایی دروازه‌بان اصلی آبی‌ها در مصاف با پیکان باشد؛ آن هم با توجه به اینکه در مرحله قبلی جام حذفی، خود رضایی از چهارچوب استقلال مقابل نود ارومیه محافظت کرده بود.

خط دفاعی، احتمال نیمکت‌نشینی سیاوش

با توجه به اینکه سیاوش یزدانی به‌خاطر فیکس نشدن در آخرین بازی تیم ملی در دیدار پیشین استقلال مقابل هوادار شرایط روحی خوبی نداشت، به نظر می‌رسد فرهاد امروز او را بیرون نگه دارد و به جای وی از روزبه چشمی در کنار دانشگر و مرادمند استفاده کند.

میانه میدان با همان پنج هافبک همیشگی

در این پست به نظر می‌رسد امروز سرمربی استقلال مهره‌هایی مانند مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس و رودی ژستد را میانه زمین قرار دهد و جعفر سلمانی هم از سمت چپ تدارک حملات را روی دروازه حریف خواهد داد. وریا غفوری نیز سمت راست را تحت پوشش می‌گیرد.

خاقانی و قاسمی‌نژاد در خط حمله

به احتمال بسیار زیاد فرهاد مجیدی در راستای استفاده از سیستم چرخشی، و با توجه به بازی سنگین چند روز پیش مقابل هوادار، خط حمله تیمش را متفاوت خواهد چید. احتمالاً یک گزینه از میان سبحان خاقانی یا رضا آذری در کنار نام‌هایی مانند ارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده یا امین قاسمی‌نژاد قرار خواهد گرفت.

با این حساب، ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان تهران در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، با سیستم ۲-۵-۳ به شکل زیر خواهد بود:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، سبحان خاقانی.

کد خبر 554102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.