تا دهه فجر سال آینده افقی روشن‌تر در انتظار مردم است

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند تا دهه‌ فجر سال آینده خدمات بیشتری به آنها ارائه می‌شود و اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، گفت: امیدواریم با همدلی دستگاه‌ها و محله‌محوری، تا دهه فجر سال آینده افقی روشن‌تر از امسال در انتظار مردم باشد.

احمد نواب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده اجتماعی بود، البته در نتیجه تحولاتی که در نظام‌های سیاسی جهان اتفاق می‌افتد یا تغییراتی که جنبه دموکراسی دارد، تغییرات بسیاری رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های نادری بود که با توده مردم آغاز شد و انتظاراتی را به همراه داشت و خوشبختانه مردم به اهداف و آرمان‌های خود نزدیک شدند؛ البته نمی‌توانیم ادعا کنیم که به نقطه مطلوب رسیده‌ایم زیرا نگاه مردم ایران در انقلاب اسلامی بزرگ و جهان شمول بود.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر با اشاره به توسعه خدمات در شهرها پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در شهرها اتفاق افتاد، بسیار زیاد بود، البته این تفاوت را در شهرهای کوچک و بزرگ دیده‌ایم زیرا در زمان حکومت پهلوی نگاه به شهرهای کوچک وجود نداشت.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی با توجه ویژه به شهرها شرایط آنها تغییر کرد، افزود: در شهرهای بزرگ، به‌رغم تمام پیشرفت‌ها، متناسب نبودن جمعیت با ظرفیت آن مشکلاتی را به وجود آورد و این ناهمگونی باعث شد با وجود افزایش خدمات بسیاری از مشکلات همچنان برطرف نشود.

نواب با تاکید بر اینکه مشکلاتی همچون آلودگی هوا، کمبود آب و تراکم ترافیک مواردی نیست که بتوان به انقلاب اسلامی ربط داد، گفت: این اتفاقات در فرایند توسعه شهری اتفاق افتاده است، اگر خدمات در شهرهای بزرگی مانند اصفهان گسترش پیدا نکرده بود، امکان زیست مردم در آن ناممکن می‌شد.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر خاطرنشان کرد: ما باید خدمات را متناسب با رشد جمعیت مقایسه کنیم، اگر مشکلاتی وجود دارد قطعاً به دلیل ناهمگونی در رشد جمعیت و شهرها است.

وی با بیان اینکه هر فرد منصفی می‌تواند تغییرات را در تمام حوزه‌های شهری مشاهده کند، ادامه داد: ما پس از گذشتن از سال‌های رکود توسعه خدمات شهری، با انبوهی از مطالبات به‌حق مردم مواجه شدیم که در یک سال نمی‌توان به همه این مطالبات انباشته شده پاسخ داد، اما باید امیدوار باشیم که سال به سال این مشکلات کاهش یابد.

نواب با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند تا دهه فجر سال آینده خدمات بیشتری ارائه می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم با همدلی همه دستگاه‌ها و توجه به محله‌محوری، در دهه فجر سال ۱۴۰۱ افقی روشن‌تر و امیدی بهتر از امسال در انتظار مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام شده است، لذا شهروندان آرام‌آرام جلوه‌های توسعه خدمات را از ابتدای سال آینده مشاهده خواهند کرد و نتیجه آن تا دهه فجر سال آینده مشهود خواهد شد.

کد خبر 554099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.