برای تامین نیاز های اولیه با وزیر صحبت می کنیم/صحبت هایی با رامین رضاییان انجام شده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مقصر باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مدیران یا افراد دیگر نیستند، فشارهایی که وجود دارد روی بازیکن و کادر فنی هم تاثیر می‌گذارد. چند روز پیش کادرفنی درخواست زمین تمرین داشت که با مساعدت همکاران این موضوع حل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا درویش بعد از باخت مقابل فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی‌هایی که شرایط اینگونه دارند باید یک تیم قهرمان شود، بازیکنان ما نیمه دوم با وجود اینکه یک اخراجی داشتیم حاکم میدان بودند و روی غفلت یک گل دریافت کردیم. هشت نفر از بازیکنان اصلی تیم به دلیل کرونا و مصدومیت به این بازی نرسیدند، اما با دیگر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و بیشتر از گلی که خوردیم موقعیت گل داشتیم ولی به گل تبدیل نشد و این زیبایی فوتبال است که نمی‌شود نتیجه آن را تشخیص داد.

وی با بیان اینکه برای تیم مشکل مالی وجود ندارد بلکه یک سری هزینه‌ها بر ما تحمیل می‌شود و کار را سخت می‌کند، تصریح کرد: وقتی که کارم را شروع کردم پول اوساگونا را تأمین کردم، در حال حاضر نامه آمده باید هزار یورو به محمد نادری بدهیم که طی یک الی دو روز آینده مبلغی از آن پرداخت خواهد شد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان بزرگ تیم ملی و پرسپولیس شب بازی باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ما شد، پول‌های استوکس، رادو و چک‌هایی از قبل را هم باید بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه هم ظرفیتی دارد، برای محل تبلیغات هزینه شده و از آن استفاده می‌شود، جایی برای گرفتن تبلیغات نبود ولی با پیگیری‌هایی که انجام دادیم توانستیم دو الی سه اسپانسر دیگر تهیه کنیم. روز اول فکر می‌کردیم اگر بودجه قابل قبولی بدهند و هزینه نیم فصل را بدهیم مشکلی نخواهد بود ولی متوجه شدیم مشکل ما بودجه نیست بلکه هزینه‌هایی است که به تیم تحمیل شده.

درویش افزود: مقصر باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مدیران یا افراد دیگر نیستند، فشارهایی که وجود دارد روی بازیکن و کادر فنی هم تأثیر می‌گذارد. چند روز پیش کادر فنی درخواست زمین تمرین داشت که با مساعدت همکاران این موضوع حل شد، شرایط به شکلی شده که گاهی برای فراهم کردن نیازهای اولیه به شخص وزیر ورزش می‌گوئیم و ایشان هم همکاری لازم را انجام می‌دهند.

وی در خصوص جذب بازیکن و حضور رامین رضائیان و بازیکن خارجی در پرسپولیس، خاطر نشان کرد: از گل محمدی خواستیم هر بازیکنی مد نظر دارد بگوید تا با او صحبت کنیم ولی یکسری اسامی به ما داده شد که بازیکن آزاد نبودند و با این وجود ما درخواست خود را به باشگاه‌های مورد نظر رساندیم. صحبت‌های مقدماتی با رامین رضائیان انجام شده اما مشکلاتی با تیمی که در آن حضور دارد هست ولی رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم. یک بازیکن خارجی مطرح در لیست گل محمدی بود که پنج میلیون دلار رضایت نامه و یک میلیون دلار هم قرار داد آن بود که ما نداشتیم.

کد خبر 554097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.