افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی، ورزشی و بهداشتی در کاشان

فرماندار ویژه کاشان از افتتاح و کلنگ‌زنی شش طرح عمرانی ورزشی و بهداشتی در کاشان با اعتباری بالغ بر ۵۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی در حاشیه آئین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان کاشان ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در این شهرستان ۹۸ پروژه ویژه افتتاح شده که پنج هزار میلیارد ریال اعتبار بخش ملی و خصوصی صرف شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است، افزود: این دولت خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است که امیدواریم با افتتاح طرح‌های مذکور خدمات ارزنده‌ای به مردم این منطقه ارائه شود.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: طرح‌های عمرانی، ورزشی و بهداشتی در کاشان با اعتبار ۵۱۵ میلیارد ریال عملیاتی و با حضور معاون استاندار اصفهان در کاشان افتتاح شد.

وی ادامه داد: نخستین پروژه افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان کاشان با سه هزار مترمربع زمین و ۲۵۰ مترمربع زیربنا و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دوم بهره‌برداری از یک شرکت بخش خصوصی در زمینه ساخت سازه‌های فولادی سبک با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم ۱۶ نفر بود.

زارعی افزود: سومین پروژه افتتاح شده در کاشان، طرح توسعه شبکه اصلی تأمین کننده برق شهرستان و مربوط به خطوط ۶۳ هزار ولت برق بود که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه چهارم بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای استرک شهرستان کاشان است که با ۲۵ هزار متر وسعت، عمق ۹ متر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد، افزود: پنجمین طرح که در روستای جزه شهرستان کاشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، خانه فرهنگ و ورزش روستایی بود که با اعتباری معادل پنج میلیارد ریال افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت، البته اعتبارات مورد نیاز پروژه از محل اعتبارات دولتی و جذب کمک خیران ساخته شده است.

کد خبر 554068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.