نورپردازی متفاوت فضای شهری زرند در شب

شهردار زرند از عزم جدی شهرداری برای زیباسازی محیط شهری و زنده کردن شهر در شب خبر داد و گفت: زیباسازی منظر شهری در شب جزو اولویت‌های کاری شهرداری زرند است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی با بیان اینکه تلاش شده است تا با اجرای طرح‌های متنوع، استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و مصرف بهینه انرژی، منظر شب شهر را تغیر دهیم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط حوزه معاونت خدمات شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، فضای شهر زرند در شب زیباتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با اجرای پروژه‌ها بتواند محیطی آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم کند، افزود: برای اولین بار در شهر زرند شاهد استفاده از ریسه‌های فول کالر رنگی خواهیم بود تا شهروندان فضای متفاوتی را تجربه کنند.

شهردار زرند از خرید انواع المان‌های خورشیدی خبر داد و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها فرمان‌پذیری و برنامه‌نویسی انواع افکت‌ها است که در مناسبت‌های مختلف سال با استفاده از برنامه‌نویسی هوشمند تنوع نوری و رنگی گسترده‌ای را به سیمای شهری القا می‌کند.

ضیاءالدینی از نورپردازی جدید و متنوع سه میدان ۲۲ بهمن، هفت تیر و میدان معلم خبر داد و گفت: تمام خیابان‌های اصلی شهر با استفاده از ریسه‌های فول کالر تزئین می‌شود تا علاوه بر افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، فضای شهر برای استقبال از بهار و اعیاد مذهبی پیش‌رو نیز آماده شود.

کد خبر 554052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.