پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه اتصال "حر" به "مصلی"

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: پروژه اتصال تقاطع مصلی به بلوار حر و تقاطع شهید هریری با هدف کاهش ترافیک این بلوار و ایجاد دسترسی دوم شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر به صدمتری، در حال حاضر از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید خلیل منبتی اظهار کرد: با توجه به جمعیت زیاد شهرک‌های شهید رجایی و باهنر و اینکه تاکنون فقط یک مسیر برای رسیدن به صد متری و مناطق مرکزی مشهد در اختیار آنها است، ساخت مسیر دیگری برای منطقه ضروری بود.

وی ادامه داد: عملیات بتن‌ریزی پایه‌های وسط پل شهید هریری و اجرای شمع‌های آن انجام شده و ساخت دیوارهای حائل در حال اجرا است و به‌زودی عملیات ساخت عرشه پل آغاز می‌شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه مسیر شش کیلومتری مصلی شرقی به حر با عرض ۴۵ متر در چهار بخش در حال اجرا است، تصریح کرد: عملیات زیرساختی پروژه به پایان رسیده و روسازی آن در حال انجام است، همچنین مقرر شده دسترسی‌های دیگری از دیگر مناطق شرقی بلوار مصلی به این مسیر ایجاد شود که پل کال اقبال به منظور اتصال مسیر محمدآباد و طرق به مصلی احداث شد.

وی تاکید کرد: در مسیر احداث این پروژه، معارضات زیادی وجود داشت که ۹۰ درصد آنها رفع شده است.

کد خبر 554015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.