بهره‌برداری از ۴۳ طرح عمرانی در سمنان

در ششمین روز از دهه فجر با حضور مقامات استانی و شهرستانی، آیین بهره‌برداری از ۴۳ طرح شهرداری سمنان با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهر، اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها با تلاش‌های بی‌دریغ و جهادی کارکنان خدوم شهرداری سمنان در همه بخش‌ها و سازمان‌ها میسر شده است.

وی افزود: ۴۳ طرح عمرانی، خدماتی، تفریحی، گردشگری و ورزشی که از محل اعتبارات داخلی و به مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان اجرا شده است، رفاه و آسایش را برای شهروندان و مسافران فراهم می‌کند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: بالاترین دستاورد نظام و رمز موفقیت در امور، وحدت، انسجام و صمیمیت است که می‌توان با آن مشکلات و موانع در حوزه‌های مختلف را برطرف کرد.

وی افزود: قبل، حین و بعد از انقلاب ما شاهد دستاوردهای بسیار زیادی بودیم که امنیت، ولایت، وحدت، مشارکت مردم در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، توسعه زیرساخت‌های دانشگاهی، نظامی، علم و فناوری از جمله این دستاوردهای ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم که در بوستان مسافر برگزار شد، ضمن افتتاح این بوستان، دیگر طرح‌های شهرداری سمنان نیز افتتاح شد که از مهم‌ترین طرح‌ها می‌توان به افتتاح بوستان خوشنیان، بوستان مالک‌اشتر، بهره‌برداری از پنج دستگاه اتوبوس جدید شهری، ساختمان ناحیه دو منطقه سه شهرداری، چهار بازارچه محلی و دیگر پروژه‌های کوچک مقیاس زیرساختی اشاره کرد.

کد خبر 554002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.