ملک فلوریدایی در قالب NFT به فروش می‌رسد

اولین خانه ای که در ایالات متحده به عنوان NFT به حراج گذاشته می‌شود، در گلفپورت فلوریدا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک ملک با معماری اسپانیایی واقع در فلوریدا (۶۳۱۵ ۱۱th Ave.S) به صورت آنلاین توسط شرکت فناوری املاک و مستغلات پراپی (Propy) مستقر در پالو آلتو با قیمت پایه ۶۵۰,۰۰۰ دلار به حراج گذاشته خواهد شد. این شرکت، حقوق مالکیت این ملک را به یک توکن دیجیتال تبدیل خواهد کرد.

لزلی الساندرا (Leslie Alessandra)، مالک فعلی این خانه، یک سرمایه گذار محلی املاک و مستغلات و بنیانگذار شرکت بلاکچین DeFi Unlimited است و هدف خود از این اقدام را به تصویر کشیدن کاربرد این فناوری در حال رشد در دنیای واقعی عنوان کرده است. در این مزایده، NFT ارائه شده درست همانند یک سند فیزیکی، حقوق دیجیتالی ملک را در بر خواهد داشت. این توکن غیرمثلی به عنوان یک LLC قانونی عمل می‌کند و اجازه می‌دهد تا حقوق مالکیت و اسناد مالکیت خانه به درستی محافظت شود.

به گفته الساندرا، پس از ضرب شدن این توکن، حقوق مالکیت خانه با یک نقاشی دیواری از یک هنرمند محلی در قالب یک NFT دیگر ارائه می‌شود و بعد از خرید اطلاعات آن باید در دفتر ثبت شهرستان ثبت شود تا به طور قانونی حقوق مالکیت منتقل گردد. به همین دلیل، وجود یک شخص حقوقی برای انتقال ملک الزامی خواهد بود.

حراج این خانه به صورت یک NFT روز ۸ فوریه برگزار می‌شود و بیش از ۲۰۰۰ نفر تاکنون برای آن ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 553993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.