جدیدترین جزئیات وام دانشجویی بدون بهره مراکز علمی-کاربردی

مسئول اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی-کاربردی استان اصفهان گفت: از شنبه _شانزدهم بهمن‌ماه_ ۱۴۰۰ لغایت سه‌شنبه _بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ مهلت درخواست وام دانشجویی برای تمام متقاضیان مراکز علمی-کاربردی وجود دارد.

«صفدر سعیدمنش» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از شنبه _شانزدهم بهمن‌ماه_ لغایت سه‌شنبه _بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ مهلت درخواست وام دانشجویی برای تمام متقاضیان مراکز علمی-کاربردی وجود دارد، اظهار کرد: پس از ثبت درخواست و بررسی‌های لازم به پرداخت وام آغاز می‌شود.

وی درباره پرداخت وام به دانشجویان تحت پوشش کمیته امام‏ امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: لیست دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام‏ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی توسط سامانه رفاه وزارت علوم و تحقیقات فناوری تهیه و به دانشجویانی که نامشان در لیست وجود دارد وام پرداخت خواهد شد.

مسئول اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی-کاربردی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام برای وام دانشجویی مراکز علمی-کاربردی استان اصفهان سه‌شنبه _بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ است گفت: زمان پرداخت وام به دانشجو وابسته به تاریخ ثبت درخواست وی دارد.

وی افزود: پس از مهلت تعیین شده در صورتی که مدارک مربوطه و مورد نیاز از جمله سند تعهد توسط دانشجو ارسال شود، در پانزده روز کاری وام به دانشجو پرداخت خواهد شد؛ همچنین با توجه به اینکه هر استان مبلغ مشخصی را برای پرداخت وام دانشجویی در اختیار دارد، امکان پرداخت وام به همه دانشجویان وجود ندارد.

سعیدمنش ادامه داد: دانشجویانی که نیازمند این وام هستند و مدارکشان کامل است در الویت قرار می‌گیرند؛ همچنین به دلیل اینکه تأیید و شناسایی دانشجویان بر عهده مراکز علمی-کاربردی است سعی می‌کنیم تمام دانشجویان متقاضی تحت پوشش قرار بگیرند و وام به آن‌ها پرداخت شود.

وی در مورد میزان وام دانشجویی مراکز علمی-کاربردی گفت: مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان برای این وام بدون بهره در نظر گرفته شده است که یازده ماه بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجو باید بازپرداخت شود.

مسئول اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی-کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان می‌توانند از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به آدرس swf.ir در قسمت پورتال دانشجویی ثبت‌نام کنند. پس از تأیید اطلاعات توسط مراکز علمی-کاربردی و انجام پروسه مربوط به سند تعهد انجام مراحل اداری آغاز می‌شود؛ این پروسه برای دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند الزامی نیست.

کد خبر 553909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.