تمام تیم‌ها توان پیروزی مقابل یکدیگر را دارند

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: نتایجی که در لیگ برتر والیبال امسال به وجود آمده نشان می‌دهد تمام تیم‌ها توان پیروزی مقابل یکدیگر را دارند که پلی‌آف جذابی خواهیم داشت. بازی آخر ما در اصفهان بود که تلاش کردیم بازنده نباشیم و امیدوارم در پلی‌آف نتیجه خوبی بگیریم زیرا زحمات زیادی کشیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر نمی‌کردیم بازی راحتی داشته باشیم، زیرا اگر این تفکر را داشتیم ترکیب دیگری در زمین قرار می‌دادیم. با توجه به اینکه صعود تیم به پلی‌آف مشخص شده به وجود آوردن انگیزه در بازیکنان سخت است ولی خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که از لحاظ ذهنی آمادگی بازی مقابل هر تیمی را دارند و با قدرت بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در ست اول دو اشتباه بد داشتیم که اگر نبود کار به پنج ست کشیده نمی‌شد، لیگ به صورت ماراتن شده و قسمت مهم آن در پلی‌آف شروع می‌شود که سعی داریم بازیکنان را تا آخرین بازی حفظ کنیم. در سه ست پایانی بازی با سایپا تمام تلاش خود را انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم، دو تیم والیبال خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه در پلی‌آف برای هشت تیم صعود کننده شرایطی مساوی وجود دارد، تصریح کرد: نتایجی که در لیگ برتر والیبال امسال به وجود آمده نشان می‌دهد تمام تیم‌ها توان پیروزی مقابل یکدیگر را دارند که پلی‌آف جذابی خواهیم داشت. بازی آخر ما در اصفهان بود که تلاش کردیم بازنده نباشیم و امیدوارم در پلی‌آف نتیجه خوبی بگیریم زیرا زحمات زیادی کشیدیم.

محمدی راد در خصوص مصدومیت میرزاجانپور و عدم حضور قائمی در بازی امروز، گفت: میرزاجانپور دچار گرفتگی عضله ران شد که مصدومیت جدی نیست، این بازیکن امسال تعداد بازی‌های زیادی را در زمین بوده که این آسیب‌ها طبیعی است، امیدوارم اتفاق خاصی برای بازیکن سایپا رخ نداده باشد. فرهاد قائمی از ناحیه کمر مصدوم شده است و در بازی‌های آینده به تیم اضافه می‌شود.

کد خبر 553875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.