بازیکنان با تجربه سپاهان نتیجه بازی را عوض کردند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: سپاهان بازیکن ملی پوش در اختیار دارد و ما با بضاعتی که داشتیم عملکردمان خوب بود. سپاهانی‌ها در ست سوم به بعد با تمام توان بازی کردند، در ست پنجم امتیازات خوبی گرفتیم ولی بازیکنان ملی پوش آنها نتیجه را عوض کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سهراب به نژاد پس از شکست مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ست اول و دوم بچه عالی کار کردند، در ست‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشتند ولی در پست دریافت کننده بازیکنمان مصدوم شد که کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: جایگزین فرهادی که مصدوم شد از یک بازیکن جوان استفاده کردیم که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. وقتی مقابل تیمی جلو هستی و بازی را واگذار می‌کنی شرایط بر وقف مراد نخواهد بود.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه اگر تجربه بازیکنان حریف به آنها کمک نمی‌کرد بازی را برده بودیم، تصریح کرد: سپاهان بازیکن ملی پوش در اختیار دارد و ما با بضاعتی که داشتیم عملکردمان خوب بود. سپاهانی‌ها در ست سوم به بعد با تمام توان بازی کردند، در ست پنجم امتیازات خوبی گرفتیم ولی بازیکنان ملی پوش آنها نتیجه را عوض کردند.

به نژاد در خصوص اخراج بازیکن خود، خاطر نشان کرد: در آن ست انتظار داشتم بازیکنان با تجربه بحث روانی را کنترل کنند ولی این اتفاق رخ نداد که به آن هاهم حق می‌دهم زیرا فشار بازی بالا و کنترل کردن خود سخت بود. در ست آخر ایگدری پشت خط زن تیم مصدوم شد که امیدوارم اتفاق خاصی برای این بازیکن رخ نداده باشد.

کد خبر 553869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.