اکران فیلم «دسته دختران» در کاشان

فیلم «دسته دختران» ساخته منیر قیدی، همزمان با چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در مسجد خاتم‌الانبیای شهر کاشان اکران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در ویژه برنامه «سنگرهای استوار» که ازجمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت دهه فجر به‌شمار می‌رود، فیلم «دسته دختران» دومین فیلم بلند منیر قیدی و یکی از ۲۲ فیلم چهلمین جشنواره بین‌المللی فجر که به نقش زنان در دوران جنگ می‌پردازد، برای اهالی شهرک خاتم‌الانبیاء (مسکن مهر) اکران شد.

در این فیلم که قصه زنان جنگ تحمیلی و مقاومت و صبوری آن‌ها را نشان می‌دهد، بازی پانته‌آ پناهی، نیکی کریمی، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، مهدی حسینی‌نیا، محمد صدیقی‌مهر و صدرا امانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ویژه برنامه «سنگرهای استوار» ازجمله برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت دهه فجر است که در قالب اجرای سرود، نمایش، خاطره‌گویی فعالان انقلاب و پخش فیلم‌های منتخب جشنواره فجر از سوی فرهنگسراهای مهر، علامه فیض کاشانی، المهدی و فرهنگ‌سرای بانو در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 553819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.