هوشمندسازی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دستور کار است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهبود وضعیت ناوگان تاکسیرانی در اولویت است، گفت: هوشمندسازی و نوسازی ناوگان، ارائه خدمات فرهنگی و تسهیلات رفاهی برای رانندگان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در صدد هستیم با کمک اعضای هیئت مدیره و کارکنان ستادی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، گام‌های مؤثری را در سه حوزه برداریم.

وی در تشریح سه حوزه یاد شده، افزود: باید اقدامات مؤثری برای شهر، شهروندان و رانندگان در زمینه هوشمندسازی و نوسازی ناوگان، ارائه خدمات فرهنگی و تسهیلات رفاهی برای رانندگان انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: برنامه و سیاست‌های بهبود وضعیت ناوگان تاکسیرانی در ابعاد مختلف، از اولویت‌های این سازمان در ادامه مسیر خدمت است.

وی ادامه داد: ارتقای سطح خدمات به مسافران به‌صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تعامل سازنده با اداره کل آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت تاکسیرانی جهت سرویس مدارس، پیگیری ارائه تسهیلات مراکز مختلف جهت رفاه حال رانندگان و نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان در حوزه‌ای مختلف از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 553757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.