راه‌اندازی سامانه «سمنان من» برای توسعه خدمات برخط

شهردار سمنان با اشاره به لزوم توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری، گفت: سامانه سمنان من با امکان ارائه ۱۴۳ خدمت غیرحضوری برای شهروندان و ۲۶ محور خدمتی الکترونیک برای مهندسان سازمان نظام مهندسی، بستری را فراهم آورده که شهروندان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته تقاضای خود را مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد امروز _هفدهم بهمن‌ماه_ در نشست خبری کارشناسان و رابطان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان، اظهار کرد: با توجه به سیاست افزایش اختیارات و تقویت شهرداری‌های مناطق و اهداف ناحیه محوری و محله‌گرایی در مدیریت شهری، توسعه خدمات تعاملی و الکترونیکی در شهرداری اجتناب‌ناپذیر بوده و سامانه‌های هوشمند شهرداری سمنان با هدف تسریع در انجام کار شهروندان و جلب رضایت و پاسخگویی سریع به آن‌ها راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سامانه سمنان من به آدرس my.semnan.ir با امکان ارائه ۱۴۳ خدمت غیرحضوری برای شهروندان و ۲۶ محور خدمتی الکترونیک برای مهندسان سازمان نظام مهندسی، بستری را فراهم آورده که شهروندان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته تقاضای خود را مطرح و پیگیری کنند.

شهردار سمنان با اشاره به فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند شهری، تصریح کرد: شهروندان برای توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری می‌توانند عضو سامانه «سمنان من» شده و از خدمات شهروندی آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از قابلیت‌های خدمات الکترونیکی و تعاملی شهرداری در راستای نوآوری توسعه و ارتقای کیفیت خدمات شهری، مزایای فراوانی دارد که کاهش مراجعات شهروندان و کاهش اتلاف زمان در ساختارهای اداری، کاهش سفرها و ترددهای شهری به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا از جمله این موارد است.

به گزارش ایمنا، سامانه سمنان به آدرس my.semnan.ir با امکان دسترسی الکترونیکی شهروندان به تمام خدمات و سرویس‌های بر خط شهرداری سمنان و دستیابی به اطلاعات مختلف مورد نیاز به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته به شیوه‌ای با ثبات، قابل اطمینان و امن و محرمانه در سال ۱۳۹۸ توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان طراحی و رونمایی شد.

کد خبر 553731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.