لزوم توجه به فضاهای ناامن شهری کرج

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج باید رسیدگی به فضاهای ناامن شهری و تبدیل آن‌ها به نقاط مکث و مفرح را در دستور کار قرار دهد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های تلفیق با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، اظهار کرد: توجه به مباحث مختلف در حوزه‌های شهرسازی و معماری این معاونت ضروری است.

وی افزود: فضاهای ناامن شهری که به ویژه در زمان تاریک بودن هوا موقعیت مناسبی برای متخلفان و بزهکاران است را می‌توان با رسیدگی مسئولان به نقاط مکث در شهر تبدیل کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: می‌توان با شناسایی فضاهای ناامن و انجام برنامه‌ریزی درست و طراحی مطلوب شهری، این محیط‌ها را نقاطی امن و آرام برای شهروندان قرار داد.

وی با بیان اینکه طرح‌های خوبی در حوزه شهرسازی تهیه شده که تاکید ما در بررسی بودجه اندیشیدن راهکارهای اجرایی برای تحقق آن‌ها است، گفت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به «شهر دوستدار کودک» اشاره کرد که اقدامات مطالعاتی آن در سال‌های گذشته انجام شده است و در قالب بودجه سال ۱۴۰۱ با تهیه طرح اقدام عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 553713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.