با تحریف واقعیت از سوی دشمن روبرو هستیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز با جنگ شناختی و تحریف واقعیت از سوی دشمنان روبرو هستیم از این رو مدیران نهاد و رؤسای دانشگاه‌ها، جهاد مد نظر رهبر معظم را به عنوان مأموریت جدی خود بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در آئین معارفه رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: دروس معارف یکی از عرصه‌های فعالیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود و به باور بنده دین، فرهنگ و اعتقاد دانشجو بیشتر در محیط غیر از کلاس دروس معارف، شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در کلاس دروس معارف باید فقط به نکات و سوالات دانشجویان پاسخ داد، یادآور شد: آنچه از دلیل تأسیس مأموریت مجموعه نهاد در دانشگاه‌ها تلقی می‌شود، بسیار متفاوت از مأموریت واقعی آن است.

رستمی ادامه داد: برخی با دیدگاه سکولار تصور می‌کنند نهاد رهبری در واقع بخش فرهنگی و دینی دانشگاه است در حالی که مطابق مطالبات رهبر معظم انقلاب و اسناد بالادستی کشور، رسالت ما تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات حجت الاسلام والمسلمین احمد آقایی زاده ترابی طی سال‌ها خدمت در نهاد رهبری دانشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: این برنامه در حقیقت آئین بزرگداشت وی است اما به معنای تودیع نیست چرا که حجت الاسلام ترابی به عنوان یکی از علما و پیشکسوتان که از همان بدو تأسیس نهاد، در مسئولیت‌های مهم این مجموعه نقش آفرینی کرده و از این به بعد نیز با فراغت بیشتر همراه این نهاد خواهد بود.

وی گفت: رئیس جدید نهاد در دانشگاه‌های خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب به عنوان مدیری خوش فکر، منضبط و مورد اقبال دانشگاهیان هستند، در شرایطی که با جنگ شناختی و تحریف واقعیت‌ها مواجه هستیم و شوربختانه دشمن در این صحنه مسلط‌تر بوده، انتظار می‌رود هم مدیران نهاد و هم رؤسای دانشگاه‌ها، جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم را به عنوان مأموریت جدی خود دانسته و مطابق آن برنامه ریزی کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 553677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.