شهرستان لردگان نیازمند حمایت ویژه مسئولان است

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این شهرستان از داشتن بسیاری از امکانات محروم است و نیاز به حمایت ویژه مسئولان دارد، گفت: در این شهرستان مردم ساکن در بخش‌های رودشت و سردشت بیش از همه با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

عطااله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز از مساجد تنها برای برگزاری مراسمات ترحیم یا نماز استفاده می‌شود در حالی که باید کاربری‌های دیگری نیز داشته باشند.

وی افزود: اجرای کارگاه‌های آموزشی در مساجد به ویژه برای روستاییان و عشایر و کارگاه‌های شهروندی با ارائه آموزش‌های مفید به شهروندان ضروری است، لذا باید در این زمینه توسط متولیان گام برداشته شود.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مسئولان باید از نیروهای خود حل مشکلات مردم را بخواهند نه اینکه از مدیران حمایت کنند، ادامه داد: شهرستان لردگان از داشتن بسیاری امکانات محروم است، در این شهرستان مردم ساکن در بخش‌های رودشت و سردشت بیش از همه با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند به طوری که در فصل سرما دانش‌آموزان در مدارس کانکسی درس می‌خوانند، البته می‌توان با حمایت خیران برای احداث مدارس اقدام کرد.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های فرهنگی متشکل از مسئولان و فرهنگیان باید بیشتر کاربرد باشند نه اینکه تنها جلسات برگزار شود و نتایج قابل قبول به همراه نداشته باشد.

کد خبر 553672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.