طبیعت ناژوان را در گالری نقش‌خانه ببینید

دومین نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» از سوی اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری مجموعه فرهنگی-تفریحی ناژوان، کانون عکس و کانون عکاسان خبری اصفهان در گالری نقش‌خانه برگزار شده است.

علیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به فراخوان این جشنواره، عموم مردم می‌توانستند با استفاده از تلفن همراه و دوربین عکاسی حرفه‌ای براساس موضوع ارائه شده، عکاسی کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه طبیعت ناژوان در دو فصل پاییز و زمستان به‌عنوان موضوع جشنواره انتخاب شده است، افزود: گردشگری تاریخی در شهر اصفهان به دلیل وجود آثار تاریخی در آن بسیار مورد توجه است و این موضوع گاهی موجب کمتر دیده شدن آثار دیگر شهر مانند ناژوان می‌شود؛ به همین دلیل باید مناطق مختلف اصفهان مانند طبیعت ناژوان به مردم معرفی شود.

مساح با بیان اینکه جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» دومین دوره خود را سپری می‌کند، گفت: آثار ارسالی به جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» توسط علی نجاتبخش‌اصفهانی، حمیدرضا نیکومرام و محمدرضا شریف از کانون عکس اصفهان و انجمن عکاسان مطبوعاتی اصفهان داوری و انتخاب شده است.

وی گفت: در جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» از یکم تا هشتم دی‌ماه از اصفهان و شهرهای دیگر استان ۸۲۴ اثر از ۱۹۸ شرکت کننده دریافت شد و برای ما بسیار ارزشمند است که علاوه بر اصفهان آثار بسیاری از سایر شهرهای استان نیز به دست ما رسیده است.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» ۲۹ اثر از ۲۵ عکاس با عنوان آثار برگزیده شناخته شد، افزود: به سه نفر از شرکت کنندگان در جشنواره جوایزی تعلق گرفت و یک نفر به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد؛ همچنین آثار برگزید جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» به‌صورت کتاب جشنواره منتشر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» می‌توانند تا ۲۲ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ همه روزه به جز روزهای تعطیل به گالری نقش‌خانه، واقع در اصفهان خیابان آمادگاه، مجموعه فرهنگی سوره مراجعه کنند.

کد خبر 553662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.