۵۳۵۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج اصفهانی تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: پنج هزار و ۳۵۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، مقوله درمان متفاوت از سایر سرفصل‌های کاری حوزه حمایت و سلامت خانواده است و تأخیر در ارائه خدمات درمانی اثرات جبران‌ناپذیری خواهد داشت، بنابراین کمیته امداد با تمام توان توجه ویژه‌ای به این حوزه دارد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رویکردهای این نهاد از بدو تأسیس رسیدگی به مشکلات درمانی نیازمندان بوده است، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین خدمات قابل ارائه به محرومان، خدمات پایه درمانی به بیماران نیازمند است، که کمیته امداد در تمام سال‌ها، در حوزه بیمه پایه و سیستم ارجاعی اهتمام ویژه‌ای داشته است و در حال حاضر نیز با تغییر روند در این حوزه، مددجویان از بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

وی با اعلام اینکه پنج هزار و ۳۵۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: مقوله درمان متفاوت از سایر سرفصل‌های کاری حوزه حمایت و سلامت خانواده است و تأخیر در ارائه خدمات درمانی اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت، بنابراین کمیته امداد با تمام توان توجه ویژه‌ای به این حوزه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به ابتکارات استان در خصوص ارائه خدمات به بیماران مددجو اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه‌های متنوعی با هدف کسب تخفیفات هزینه‌های بستری، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در بحث خدمات پزشکی، دندانپزشکی، غربالگری و غیره، با بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده و در حال اجرا است.

وی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای ورود به مباحث درمانی مددجویان، گفت: نیاز جامعه هدف ما تناسبی با توان و بضاعت‌مان ندارد و با حضور خیران نیک‌اندیش می‌توانیم برای ارائه حداقل نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان کمک‌رسان آنها باشیم.

کد خبر 553630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.