بهره‌گیری از خلاقیت‌های برون‌سازمانی در شهرداری اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: با اجرای روش استفاده از خلاقیت‌های برون‌سازمانی، به طرح‌های خلاقانه و جذاب‌تری دست پیدا خواهیم کرد و علاوه بر کاهش هزینه‌های طراحی، رضایت شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از نکات مورد توجه در شهرداری، استفاده از مکانیزم مسابقه و چالش برای بهره‌مندی از خلاقیت افراد و گروه‌های حرفه‌ای جهت به‌کارگیری در شهر و شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه دو روش کلی انجام کار در مجموعه شهرداری وجود دارد که شامل بهره‌گیری از خلاقیت‌های افراد درون شهرداری و فراخوان برای دریافت طرح از افراد برون‌سازمانی است، افزود: انجام فراخوان مسابقه بهره‌گیری از خلاقیت‌های افراد برون‌سازمانی، علاوه بر تخصصی‌تر شدن موضوع، ترغیب گروه‌های حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات را به همراه دارد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان افزود: فراخوان مسابقه بهره‌گیری از خلاقیت‌های افراد برون‌سازمانی کمک می‌کند که تعداد قابل توجهی طرح از طرف گروه‌های تخصصی در مدت کوتاه دریافت و امکان انتخاب برترین طرح از بین طرح‌های ارسالی برای شهرداری فراهم شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه در شهرداری لزوماً در حوزه طراحی شهری نیست، بلکه می‌تواند در زمینه‌های مختلف خدمات شهری از جمله المان‌های شهری، طرح‌های زیباسازی و سایر زمینه‌ها مانند برنامه‌های مفهومی، فرهنگی و خدمات الکترونیکی اجرا شود.

نصوحی خاطرنشان کرد: با اجرای روش استفاده از خلاقیت‌های برون‌سازمانی به طرح‌های خلاقانه و جذاب‌تری دست پیدا خواهیم کرد و علاوه بر کاهش هزینه‌های طراحی، رضایت شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

کد خبر 553595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.