طراحی و ابلاغ بیش از ۳۳۰ طرح در شهرداری اصفهان

مدیرکل دفتر فنی و طراحی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۳۳۰ طرح تهیه و برای اجرا ابلاغ شده که از این تعداد حدود ۹۰ مورد طرح بازنگری و مابقی طرح‌های جدید بوده است.

سعید کورنگ‌بهشتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال با توجه به تغییر و تحولات در شهرداری، سعی کردیم وقفه‌ای در امور جاری تهیه طرح‌ها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۳۳۰ طرح تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است که امیدواریم تا پایان سال تعداد کل طرح‌ها از ۳۸۰ طرح بیشتر شود، افزود: از این تعداد، حدود ۹۰ مورد طرح بازنگری و مابقی طرح‌های جدید و ۲۳۵ مورد طرح ترافیکی مانند پیاده‌روسازی، خیابان‌سازی، تقاطع‌های غیرهمسطح و میادین بوده است.

مدیر کل دفتر فنی و طراحی شهرداری اصفهان ادامه داد: ۴۷ مورد طرح خدمات شهری از جمله پارک‌ها، فضای سبز، ساماندهی حاشیه مادی‌ها و پروژه‌های آبرسانی و ۲۸ مورد طرح فرهنگی همچون احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی ابلاغ شده است.

وی در رابطه با طرح‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: از جمله این طرح‌ها، احداث ۱۵ مرکز فرهنگی است که احداث مجموعه فرهنگی در شهرک شهید کشوری واقع در منطقه شش، مجموعه فرهنگی پردیس موسیقی در منطقه پنج، بهسازی باغ بانوان پردیس واقع در منطقه ۱۳، احداث بازیکده در محله حصه واقع در منطقه ۱۴ و احداث زمین ورزشی در بوستان مدافعان حرم واقع در منطقه ۱۱ از جمله این طرح‌ها است.

کورنگ‌بهشتی تصریح کرد: از جمله طرح‌های بخش خدمات شهری می‌توان به احداث مخازن چشمه کساره در منطقه هشت، توسعه سکوی بارگیری زباله واقع در منطقه ۱۴، احداث آتش‌نشانی در خیابان لاهور واقع در منطقه چهار، ساماندهی مادی نیاصرم و طرحی مبنی بر ایجاد چاه‌های جذبی در سطح شهر برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و تقویت آبخیزداری سفره‌های آب زیرزمینی اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح‌های ترافیکی، ادامه داد: احداث تقاطع آیت‌الله غفاری واقع در خیابان زینبیه شمالی، احداث زیرگذر در ورودی تقاطع خیابان اندیشه، کندروی شمالی خیابان استقلال و بازنگری و اصلاح بخشی از رینگ چهارم واقع در منطقه پنج شهرداری از جمله این طرح‌ها است.

کد خبر 553580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.