احداث بزرگ‌ترین دهکده ورزشی با مشارکت بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱

شهردار فردیس گفت: برای هویت‌بخشی به شهر در نظر داریم آن را با ورزشکاران موفق در عرصه‌های مختلف معرفی کنیم. در سال آینده نیز بزرگ‌ترین دهکده ورزشی استان را با ظرفیت بخش خصوصی برای این شهر طراحی و احداث خواهیم کرد.

محمدرضا آژیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه توجه مدیران به توسعه ورزش و ایجاد انگیزه در ورزشکاران امر، ضروری است اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر به همت مدیریت شهری در مراسمی از ورزشکاران و قهرمانان شهر فردیس که حدود ۴۵ نفر از آن‌ها جزو مدال‌آوران کشوری، آسیایی و بین‌المللی بودند، تجلیل شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای برگزاری این مراسم حدود ۳۰۰ میلیون تومان است که با مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس و به منظور ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و معرفی الگوهای ورزشی برای جوانان در نظر گرفته شده و درمجموع از مدال‌آوران ورزشی فردیس در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ تجلیل شد.

شهردار فردیس با اشاره به برنامه‌های آتی مدیریت شهری در امر توسعه ورزش، گفت: برای هویت‌بخشی به شهر فردیس، مطالعاتی انجام شده و با توجه به ظرفیت ورزشکاران موجود در این شهر، مشخص شد که بهترین هویت برای شهر فردیس، ورزشکارانی هستند که در تمام رشته‌ها با موفقیت‌های عالی در این شهر سکونت دارند؛ بنابراین در نظر داریم که فردیس را با ورزشکاران موفق در عرصه‌های مختلف معرفی کنیم.

وی درخصوص ظرفیت ورزشکاران نام‌آور در شهر فردیس، تصریح کرد: برای سال آینده در نظر داریم تا بزرگ‌ترین دهکده ورزشی استان را با ظرفیت بخش خصوصی برای شهر فردیس طراحی و احداث کنیم. این طرح در مرحله مطالعاتی است که موافقت اولیه با مالک زمین مربوطه انجام شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شاهد اجرا و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

آژیر گفت: در نام‌گذاری معابر و اماکن ورزشی نیز از نام قهرمانان ملی و جهانی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 553554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.