اجرای بیش از ۲۳ عنوان برنامه در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۲۳ عنوان برنامه در این منطقه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این ایام، ۹ برنامه فرهنگی به همت اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه به منظور افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برگزار می‌شود.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تاکید بر ضرورت گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: باید از فرصت جشن‌های دهه فجر برای تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی در منطقه هفت به مناسب دهه فجر انقلاب، افزود: در این ایام ۹ برنامه فرهنگی به همت اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه با هدف افزایش نشاط اجتماعی شهروندان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا با نام "اومیکرون"، برنامه‌های فرهنگی این منطقه در فضای باز و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مشارکتی در شهر همگرا، تصریح کرد: در رویکرد جدید شهرداری، برنامه‌های فرهنگی تبلیغی با مشارکت نهادهای مردمی، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود و در این راستا منطقه هفت شهرداری اصفهان از ۱۴ عنوان برنامه با بیش از ۱۰۰ اجرا در سطح منطقه حمایت می‌کند.

کد خبر 553521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.