آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در سمنان

شهردار سمنان طی دستوری به معاون خدمات شهری از آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در شهر سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد امروز -شانزدهم بهمن‌ماه_ در بیستمین نشست مدیران شهرداری با بیان اینکه در روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال نو، حال و هوایی دیگر در شهر حاکم می‌شود، اظهار کرد: معاون خدمات شهری شهرداری وظیفه تشکیل ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ را به عهده دارد و باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

وی هدف از تشکیل این ستاد را زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی دانست و افزود: مدیران مناطق سه‌گانه شهرداری و سازمان‌های تابعه آن باید در اجرای هر چه بهتر طرح استقبال از بهار کوشا باشند.

شهردار سمنان تصریح کرد: با توجه به ادامه‌داربودن شیوع بیماری کرونا، اقدامات این ستاد در تمام مناطق سه‌گانه با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی مقابله با شیوع کرونا به طور مطلوبی انجام و اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پاکسازی محوطه مقبره شهدای گمنام در ورودی غربی شهر، ساماندهی ورودی‌های شهر، پاکسازی بوستان‌ها، بهسازی آب‌نماها و میادین، فعال کردن سالن اصلی کمپ زائر و تسهیل در استفاده از بوستان زائر برای مسافران و زائران امام هشتم، ازجمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در سمنان انجام می‌شود.

کد خبر 553514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.