اصناف تعطیل نمی‌شوند/ تعطیلی تجمعی نداریم

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به نظام‌مندشدن پروتکل‌های بهداشتی، گفت: براین اساس فقط با کسبه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و انجام واکسیناسیون را رعایت نکرده‌اند برخورد خواهد شد و تعطیلی تجمعی برای اصناف نخواهیم داشت.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نحوه فعالیت اصناف در شرایط قرمز کرونایی، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایطی فعلی جامعه، دیگر شاهد تعطیلی جمعی کسبه نخواهیم بود.

وی با اشاره به نظام‌مندشدن پروتکل‌های بهداشتی، افزود: بر این اساس فقط با کسبه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و انجام واکسیناسیون را رعایت نکرده‌اند برخورد خواهد شد و تعطیلی تجمعی برای اصناف نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: اصناف کمترین سهم را در شیوع بیماری کرونا داشته‌اند و بیشتر مراکز تجمعی دولتی ازجمله بانک‌ها، مترو و اتوبوس در شیوع بیماری کرونا نقش ایفا می‌کند.

جهانگیری اضافه کرد: به نظر می‌رسد اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند بهتر می‌توان شیوع این بیماری را کنترل کرد و لازم است در این مورد فرهنگ‌سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: واحد بازرسی اصناف دائماً بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برخورد می‌کند. تعطیلی اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا در دنیا منسوخ شده و رعایت پروتکل‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 553513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.