انتزاع فردیس به نتیجه می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: موضوع انتزاع و تعیین تکلیف املاک و اموال شهرداری فردیس از کرج در حال پیگیری است.

سید حمید یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوع انتزاع شهرداری‌های کرج و فردیس با تاکید استاندار البرز از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری و هر ۱۵ روز یک‌بار با حضور طرفین گزارش اقدامات در خصوص صورت‌جلسات پیگیری می‌شود.

وی افزود: در نشستی مقرر شد اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز ظرف ۴۸ ساعت از تاریخ صورتجلسه، نسبت به تعیین حسابرس جهت بررسی پرونده‌های اموال و ماشین‌آلات در اختیار شهرداری کرج اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به مجوز شورای اسلامی شهر در خصوص واگذاری سرحدآباد شمالی به شهرداری فردیس، گفت: طبق دستور جلسه، تمام پرونده‌ها و مستندات مربوط به املاک و باغات سرحدآباد ضمن انطباق با محدوده تقسیمات کشوری باید تا تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه امسال به شهرداری فردیس تحویل شود.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از وقفه در ارائه خدمات، همزمان با تحویل پرونده‌های سرحدآباد شمالی به شهرداری فردیس، با انجام صورتجلسه بین شهرداری منطقه دو کرج و شهرداری این شهر، همه امورات خدمات شهری و فضای سبز سرحدآباد توسط شهرداری فردیس ارائه می‌شود.

یعقوبی از تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: مقرر شده است تا زمان اتمام حسابرسی و ارائه گزارش از سوی حسابرس، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران، از سوی سازمان حمل‌ونقل شهرداری کرج به شهرداری فردیس تحویل شود.

وی با تاکید بر این که تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شهرداری‌های کرج و فردیس در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به منظور تعیین تکلیف نیروهای شاغل در شهرداری‌های کرج و فردیس کمیته‌ای متشکل از مسئولان مربوطه تشکیل و گزارش مصوبات به اداره‌کل دفتر شهری ارسال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان این که از وجود برخی املاک متعلق به شهرداری فردیس بی‌اطلاع هستیم، تصریح کرد: در این راستا لیست همه اموال متعلق به شهرداری کرج که در محدوده شهرداری فردیس واقع شده است، ظرف مدت یک هفته به انضمام مستندات مربوطه و تنظیم سند به شهرداری این شهر تحویل می‌شود.

کد خبر 553512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.