۲ پرواز خارجی به فرودگاه اهواز اضافه می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اینکه دو پرواز خارجی به فرودگاه اهواز اضافه می‌شود، گفت: انجام پرواز اهواز _نجف و اهواز _ دبی از هفته آخر بهمن ماه از این فرودگاه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، شهلا عموری اظهار کرد: بنابر اعلام مقامات شرکت هواپیمایی کشور، پرواز اهواز - نجف از ۲۹ بهمن ماه آغاز می‌شود که در ساعت هفت صبح روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.

وی همچنین از برقراری پرواز اهواز- دبی در هفته پایانی بهمن ماه خبر داد و افزود: جزئیات رفت و برگشت این پرواز نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: برقراری پروازهای خارجی باعث رونق ارتباطات تجاری فعالان اقتصادی خوزستان می‌شود و دسترسی بازرگانان استان به بازارهای هدف را تسهیل می‌کند.

وی اظهار کرد: تلاش می‌شود با همکاری اداره کل فرودگاه‌های خوزستان، در آینده امکان برقراری پروازهای خارجی بیشتری برای استان فراهم شود.

عموری گفت: ایجاد ارتباط هوایی با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا نیز یکی از اولویت‌های خوزستان است که انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در دستور کار مدیریت اقتصادی استان قرار دارد.

کد خبر 553478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.