اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض در دهه فجر

شهردار باغبادران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر تا پایان سال ۱۴۰۰ شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، در بهمن ماه ۳۰ درصد و در اسفندماه مشمول کاهش ۲۰ درصد عوارض خواهند شد.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر جشنی ملی و مردمی است، اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر و شهرداری باغبادران اقدامات متعددی را در راستای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رساندند تا علاوه بر امیدآفرینی، تمام گروه‌ها و مردم بتوانند در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: در چهار دهه اخیر همواره هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده و دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای مقابله با پروژه تطهیر پهلوی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل‌های مختلف است؛ لذا شهرداری‌ها به دلیل پتانسیل بالایی که در تبلیغات شهری در اختیار دارند، همواره با فرارسیدن بهمن ماه به گونه‌ای عمل می‌کنند که جلوه‌های این جشن در شهر نمایان باشد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: این شهرداری در گام نخست، برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر، فضاسازی شهر را در دستور کار خود قرار داد و با نصب ریسه‌های پارچه‌ای و نوری در معابر و میادین شهر، نصب المان‌های مناسبتی دهه فجر در میادین و نصب بنر علاوه بر فضاسازی معابر شهر به تبیین دستاوردهای مختلف کشور پرداخته و خروجی این دستاوردها بر بیلبوردها و فضاهای شهری به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری آئین غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای شهر در محله‌های باغبادران، ملک‌آباد و قبور شهدای گمنام، برگزاری مسابقات ورزشی ازجمله مسابقات فوتبال با همکاری هیئت فوتبال بخش باغبادران و حوزه مقاومت بسیج شهدای باغبادران در گروه‌های سنی مختل و پخش سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌های شهرداری در دهه فجر است.

امینی خاطرنشان کرد: هم زمان با ولادت حضرت زهرا (س) که در آستانه دهه مبارک فجر نیز قرار داشت، شهرداری باغبادران برنامه‌های متنوعی را تحت عنوان «بانوی آب، دختر آفتاب» شامل یوگای خنده، شب شعر، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی، تئاتر و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی بانوان باغبادران را به مرحله اجرا رساند تا فضای با نشاطی برای بانوان شهر فراهم کند که مورد استقبال شهروندان شهر به ویژه بانوان و مسئولان شهرستان قرار گرفت؛ چراکه در حمایت از مشاغل خانگی نقش بسزایی داشت.

وی اضافه کرد: در این راستا به همت جمعیت هلال احمر باغبادران نمایشگاه عرضه محصولات خانگی تا ۲۱ بهمن ماه با هدف حمایت از تولیدات خانگی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بانوان شهر برپا خواهد بود.

شهردار باغبادران با اشاره به اجرای طرح تخفیف عوارض شهرداری در دهه مبارک فجر، تصریح کرد: با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی این شهر، با هدف حمایت از ساخت مسکن و افزایش رفاه حال شهروندان طرح تخفیف عوارض ساخت و ساز در باغبادران اعمال شد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسب دهه مبارک فجر تا پایان سال ۱۴۰۰ شهروندانی که برای پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند، در بهمن ماه ۳۰ درصد و در اسفندماه مشمول کاهش ۲۰ درصد عوارض خواهند شد.

کد خبر 553462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.