امیدوارم دیگر لیگ تعطیل نشود

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: نبود بازیکنان برنامه‌های من را بهم ریخت و به تیم ضربه زد، امیدوارم فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان یک برنامه‌ریزی درست داشته باشند و دغدغه‌های باشگاه راهم ببینند. برنامه لیگ آن طور که باشگاه‌ها می‌خواستند نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیان محمودی پس از تساوی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوت پدر سمیه شهبازی را تسلیت می‌گویم. بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود، یک گل به ثمر رساندیم که داور آفساید اعلام کرد و پنالتی تیم ما گرفته نشد که باید فیلم این صحنه‌ها را کارشناسان بررسی کنند زیرا پنالتی را من با چشم خود دیدم، اما حواس داور به کمک داور بود و صحنه پنالتی را ندید.

وی ادامه داد: ذوبی ها خیلی وقت کشی کردند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی تمام شد، می‌توانستیم با دو گل برنده بازی باشیم ولی این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در بازی آینده این دو امتیاز را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان با بیان اینکه تعداد زیادی از بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت و کرونا که از هند مریض شدند در اختیار نداشتیم، تصریح کرد: نبود بازیکنان برنامه‌های من را بهم ریخت و به تیم ضربه زد، امیدوارم فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان یک برنامه‌ریزی درست داشته باشند و دغدغه‌های باشگاه راهم ببینند؛ برنامه لیگ آنطور که باشگاه‌ها می‌خواستند نشد.

بیان محمودی ادامه داد: در این فصل دو بار لیگ تعطیل شده و به آخر سال نزدیک شدیم، اما هنوز دور رفت مسابقات تمام نشده که امیدوارم شرایط بهتر شود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان سپاهان، خاطر نشان کرد: از بازیکنانم راضی هستم، در ضربات آخر خوب نبودند و آن هم به خاطر وقفه‌ای است که در لیگ به وجود آمد، اما ۷۰ در صد از مالکیت بازی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان با اشاره به اینکه گلاره ناظمی تمام سعی خود را انجام داد تا لیگ به بهترین شکل ممکن برگزار شود ولی از طرف افرادی به او فشار وارد شده، گفت: بازی ما با ذوب آهن قرار بود قبل از اعزام تیم ملی انجام شود که این اتفاق رخ نداد. قبل از اعزام سپاهان روند خوبی را طی می‌کرد، اما فاصله که افتاد از شرایط خوب فاصله گرفتیم و بازیکنانمان مصدوم شدند.

بیان محمودی اضافه کرد: امیدوارم دیگر لیگ تعطیل نشود، زیرا باشگاه‌هایی مثل سپاهان هزینه کردند و با این تعطیلی‌ها آسیب می‌بینند.

کد خبر 553413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.