هوادار یک- استقلال ۲/ ادامه صدرنشینی آبی ها با برد ناپلئونی

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر هوادار به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های هوادار و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های هوادار و استقلال

ورزشگاه: انقلاب کرج

گل‌ها: محمد جواد محمدی (دقیقه ۳۹) برای هوادار- رودی ژستد (دقیقه ۱۰، پنالتی)، ارسلان مطهری (دقیقه ۸۴) برای استقلال

اخطار: داریوش شجاعیان (دقیقه ۹)، معین عباسیان (دقیقه ۴۵) از هوادار- محمد زبیر نیکنفس (دقیقه ۱۴) از استقلال

اخراج: سیاوش یزدانی (دقیقه ۸۶، کارت زرد دوم)

هوادار: مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی (۵۳- صائب محبی)، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان (۶۲- محمد چهارمحالی)، حسین صادقی (۷۵- پیمان میری)، معین عباسیان (۷۵- امیرحسین پورمحمد)، بابا محمدی (۴۶- بابک مرادی) و محمد جواد محمدی

سرمربی: غلامرضا عنایتی

استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی (۵۳- ابوالفضل جلالی)، امین قاسمی‌نژاد (۶۲- ارسلان مطهری)، امیرحسین حسین‌زاده (۸۳- امیر علی صادقی) و رودی ژستد (۸۳- آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور وسط: سیدعلی اصغر مؤمنی

شرح بازی:

پس از وقفه دو هفته‌ای لیگ برتر، در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر تیم استقلال که صدرنشین نیم فصل نخست لقب گرفته بود در ورزشگاه انقلاب کرج به مهمانی تیم هوادار می‌رفت. این دیدار از سوی استقلال خیلی خوب آغاز شد و در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا این فرصت برای شاگردان مجیدی مهیا شود که با این گل زود هنگام نبض بازی را در دست بگیرند. با این حال اما این هوادار بود که هرچه از زمان بازی می‌گذشت بر بازی بیشتر مسلط می‌شد و بالاخره در اواخر نیمه نخست توانست گل خورده را جبران کند.

در نیمه دوم این تیم هوادار بود که در ادامه روند خوبش در انتهای نیمه نخست، بازی را در دست گرفته بود و به نظر آنها بودند که بیشتر از حریف دنبال گل بودند. با این وجود اما استقلال بود که بر خلاف روند بازی روی یک ضربه کرنر به گل رسید تا در روزی که چندان برای کسب ۳ امتیاز موقعیت گل ایجاد نکرد، ۳ امتیاز شیرین بازی را کسب کند و همچنان با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به پرسپولیس، در صدر جدول قرار داشته باشد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۰- استقلال) - برخورد حسینی با قاسمی نژاد در محوطه جریمه هوادار را داور خطا تشخیص داد تا رودی ژستد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

۱-۱ (دقیقه ۳۹- هوادار) - روی یک پرتاب اوت بلند در شلوغی محوطه جریمه توپ به حسینی رسید و ارسال زمینی از سمت راست او با ضربه پای چپ محمد جواد محمدی از چند قدمی دروازه به گل تبدیل شد.

۲-۱ (دقیقه ۸۴- استقلال) - کرنر ارسالی مهدی پور از سمت راست با ضربه سر مطهری که چند دقیقه پیش به زمین آمده بود تبدیل به گل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- ارسال عباسیان به درون محوطه جریمه استقلال با ضربه سر خطرناک روزی طلب همراه شد اما توپ در دستان حسینی جای گرفت.

دقیقه ۲۴- در یک ضد حمله پاس قاسمی نژاد در موقعیتی خوب به ژستد رسید که او با ضربه‌ای فنی دروازه هوادار را تهدید کرد اما توپ در بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱- در سمت راست محوطه جریمه هوادار توپ به وریا غفوری رسید که ارسال تیز و زمینی او پس از برخورد به مدافعان هوادار در حالتی نامتعادل به حسین زاده رسید که او هم نتوانست از توپ استفاده کند تا موقعیت خوب استقلال از دست برود.

دقیقه ۸۳- توپ در سمت راست محوطه جریمه به حسین زاده رسید و او در حالی که می‌توانست با یک پاس در عرض ژستد را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کند، خودش ضربه را زد که با واکنش بشاگردی توپ به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

سیاوش یزدانی در اواخر نیمه دوم روی یک حرکت غیر حرفه ای و آوردن یک توپ دیگر به جریان بازی، کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و با اخراج در این بازی، بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد.

بهترین بازیکن:

محمد جواد محمدی زننده تک گل هوادار بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 553411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.