چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم اجرا نکردند

مربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن گفت: بازیکنانمان در دفاع خوب کار کردند، در وقفه‌ای که بین لیگ افتاد تمرینات منظمی داشتیم و با بچه‌ها مشکلاتی که بود را کار کردیم، اما چیزی که می‌خواستیم را نتوانستند امروز در زمین اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهسا آقا بزرگی پس از تساوی مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی درگیرانه ای شاهد بودیم، متأسفانه چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم اجرا نکردند به خصوص در حمله که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردند.

وی ادامه داد: بازیکنانمان در دفاع خوب کار کردند، در وقفه‌ای که بین لیگ افتاد تمرینات منظمی داشتیم و با بچه‌ها مشکلاتی که بود را کار کردیم، اما چیزی که می‌خواستیم را نتوانستند امروز در زمین اجرا کنند.

مربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه تیم حریف اعتقاد داشت ذوب آهن وقت کشی می‌کند آیا این اتفاق رخ داد؟ تصریح کرد: اعتقادی به این موضوع ندارم و وقت کشی در کار نبوده است.

آقابزرگی با بیان اینکه داوری نسبتاً خوب بود و روی صحنه‌های حساس تأثیر گذار نبود، خاطر نشان کرد: کودایی و فرهمند از هند برگشته بودند ولی در بازی امروز شرایط خوبی داشتند.

کد خبر 553404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.