بارش و کولاک در مناطق غربی و جنوبی استان و بارش‌ خفیف در شهر اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق جنوب و غرب استان بارش برف و باران، گاهی همراه با کولاک است و ناپایداری در شهر اصفهان، بیشتر به شکل وزش باد است اما احتمال بارش خفیف برای بعد از نیمه شب و فردا صبح تا قبل از ظهر وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایداری طی امروز و فردا از روی استان است بر این اساس امروز آسمان اکثر مناطق قسمتی ابری، به تدریج با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از بارش باران و برف همچنین احتمال کولاک در مناطق غربی و جنوبی خبر داد و افزود: در دیگر مناطق استان در ساعات شب و فردا بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان وزش باد شدید در مناطق شرقی را گاهی همراه با گرد و خاک محلی دانست و گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه افزایش خواهد یافت، بیشینه امروز دمای هوای اصفهان ۱۶ درجه سانتی‌گراد است و کمینه دمای صبح فردا به هفت درجه بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: بویین و میاندشت با منفی سه درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و شهرستان خور و بیابانک نیز با ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند از ثبت ۱.۴ میلی‌متر بارش در شهرستان بویین و میاندشت تا صبح امروز خبر داد و یادآور شد: شهرستان‌های فریدون‌شهر ۱.۶ میلی‌متر و خوانسار دو دهم میلی‌متر تا اوایل وقت امروز بارش داشته‌اند.

وی درباره وضعیت جوی اصفهان نیز گفت: ناپایداری در شهر اصفهان، بیشتر به شکل وزش باد است اما احتمال بارش خفیف برای بعد از نیمه شب و فردا صبح تا قبل از ظهر وجود دارد همچنین انتظار داریم امروز و فردا هوا سالم باشد.

کد خبر 553387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.