شهردار شهر پره‌سر منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گیلان، «پژمان اکبری وسکه» به سمت شهردار پره‌سر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم اسدالله عباسی، استاندار گیلان «پژمان اکبری وسکه» به سمت شهردار پره سر منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

"در اجرای تبصره سه ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵.۰۳.۱ با اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر پره سر به سمت شهردار پره سر منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولان محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعطای فرهنگ شهرنشینی و سازماندهی جامعه شهری موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم. "

۱۴ آذرماه سال جاری «پژمان اکبری وسکه» با کسب سه رأی از پنج عضو شورای اسلامی شهر پره سر، به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 553286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.