خیران مدرسه‌ساز اصفهانی ۸ هزار کلاس درس به آموزش و پرورش تقدیم کردند

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان با داشتن ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز چیزی حدود هشت هزار کلاس درس را به آموزش و پرورش استان تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی ملااحمدی، عصر امروز _ پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه_ در آئین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان با داشتن ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز چیزی حدود هشت هزار کلاس درس را به آموزش و پرورش استان تقدیم کردند.

وی افزود: در طول دو سال گذشته با سختی‌های آموزش غیرحضوری در دوران کرونا، معلمان و فرهنگیان تلاش بسیاری داشتند و از طرف هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان از همه فرهنگیان و معلمان قدردانی می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۵۰۰ خیر در مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان فعال هستند که ۵۰ مدرسه در مهرماه ۱۴۰۰ و ۵۰ پروژه در ایام دهه فجر به آموزش و پرورش استان تقدیم می‌کنند و گذشت خیران این استان ناشی از گذشت معلمان است و تمام این کلاس‌های درسی که تحویل دادند در مقابل از خودگذشتگی شهدای دیروزمان هیچ نیست.

وی ادامه داد: معلمان در این دو سال گذشته حتی با ابتلاء به کرونا و بیماری آموزش را تعطیل نکردند و مدیرکل این استان هم همکاری بسیار خوبی با مجمع خیران و اداره نوسازی استان داشتند و فعالیت‌های خوبی در استان در دوره ایشان انجام شد.

ملااحمدی گفت: از طرف خیران استان حضور برادر ارجمند جناب ابراهیمی را تبریک می‌گوئیم و امیدواریم مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان به عنوان یک بازوی پرتوان در کنار آموزش و پرورش استان اصفهان باشد.

کد خبر 553279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.